loading...
خرم کار بازدید : 68 شنبه 23 شهریور 1398 نظرات (1)

پروانه ی بهره برداری چیست؟

سند رسمی است که مشخص می کند بهره برداری از تولید محصولات کارخانه ها و واحدهای تولیدی چه زمانی است.مجوز پروانه ی بهره برداری به واحد های صنعتی داده می شود که اقدام های لازم برای نصب کردن و همچنین راه اندازی ماشین الات،تولیدات ازمایشی و اقدام هایی که برای تامین کردن نیروی انسانی لازم است.

خرم کار بازدید : 60 چهارشنبه 13 شهریور 1398 نظرات (0)

اخد رتبه بندی شرکت

تعداد زیادی از پروژه های خصوصی و یا دولتی با برگذارکردن مناقصه به شرکت های پیمانکاری و اجرایی واگذار می شوند،که در این مناقصه ها جدا از بررسی قیمت هایی که شرکت ها برای انجام پروژه پیشنهاد و تعیین می کند سابقه و توان فنی شرکت ها مورد بررسی قرار می گیرد.سابقه های کاری به کارنامه ی اعضای شرکت و مقدار دانش ان ها اعم از فنی و علمی برمی گردد و همینطوروضعیت های مالی شرکت که به ان رتبه ای بین یک تا پنج داده می شود که رفتن رتبه بندی شرکت به واسطه ی سازمان مدیریت و برنامه ریزی اتفاق می افتد.این رتبه بندی ها طبق ایین نامه های اداره ی مدیریت و برنامه ریزی اتفاق می افتد.شرکت ها برای بستن قردادهای خود با اداره ها و شرکت های دولتی  به رتبه بندی نیاز دارند که مشخص کننده ی صلاحیت شرکت می باشد.

خرم کار بازدید : 52 سه شنبه 12 شهریور 1398 نظرات (0)

 

خرید شرکت چیست؟

برای خرید شرکت اگر نمی خواهید شرکت را خودتان به ثبت برسانید می توانید شرکت هایی را که قبلا به ثبت رسیده اند و یا دارای رتبه بندی هستند را خریداری کنید.

 

 

خرم کار بازدید : 55 دوشنبه 11 شهریور 1398 نظرات (0)

برند چیست؟

مارک یا برند نشانه یا علامتی که قابل دیدن است که بازرگانان محصولات خود را برای مردم نمایش می دهند که مردم محصولات ان را با ان علامت می شناسند. بازرگان باید توجه داشته باشد که علامت تجاری که انتخاب می کند قبلا در جایی ثبت نشده باشد که ان علامت مشخص می تواند علامت تجاری یا برند برای محصولات ان شرکت باشد و همچنین فقط کسانی می توانند استفاده ی منحصر از علامت تجاری را انجام بدهند که  خودشان ثبت کرده باشند.

خرم کار بازدید : 65 شنبه 09 شهریور 1398 نظرات (0)

اخذ پلمپ دفاتر چگونه است؟

همه ی موسسه های غیرتجاری یا اداره هایی که قوانین مالیاتی دارند باید دفترهای قانونی را از اداره ی امور مالیات بگیرند و همه ی فعالیت های مالی خودشونو در ان ثبت کنند.(مانند دفترکل و دفتر روزنامه)


 

خرم کار بازدید : 63 پنجشنبه 07 شهریور 1398 نظرات (0)

گرفتن کد اقتصادی چگونه است؟

همه ی افراد بعد ثبت شرکت باید کد اقتصادی بگیرند که 2 ماه وقت دارند که پرونده تشکیل داده در دارایی،که یک کد دوازده رقمی است که به اشخاص یا کالا داده می شود که برای شناختن شرکت ها در واحد مالیاتی مورد استفاده قرار می گیرد که شرکت ها بدون داشتن پرونده ی مالیاتی کد اقتصادی نمی توانند دریافت کنند.

خرم کار بازدید : 55 پنجشنبه 07 شهریور 1398 نظرات (0)

اختراع چیست؟

اختراع به کالا و مرحله هایی گفته می شود که راه های جدیدی را برای ما ایجاد می کند.اختراع باید به گونه ی قانونی ثبت شود که از کپی شدن غیرقانونی جلوگیری کند.

خرم کار بازدید : 67 چهارشنبه 06 شهریور 1398 نظرات (0)

کارت بازرگانی چیست ؟

براساس قوانین گمرکی کشور،کارت بازرگانی به صاحب شخص حقیقی یا حقوقی این مجوز را می دهد که به کار تجارت در زمینه واردات و صادرات بپردازد.طبق قوانین موجود،اعتبار کارت بازرگانی 1 سال از تاریخ صدور ان می باشد.تمدید کارت بازگانی با ارائه مدارک امکان پذیر است.

خرم کار بازدید : 70 چهارشنبه 06 شهریور 1398 نظرات (0)

تغییرات شرکت چیست؟

وقتی اعضای هئیت مدیره بعد از ثبت یک شرکت قصد این را پیدا می کنند که در اساسنامه ی شرکت تغییری بدهند نیاز است که مجمعی را تشکیل داده و تصمیم گیری نمایند.

 

خرم کار بازدید : 44 سه شنبه 05 شهریور 1398 نظرات (0)

ثبت موسسه چیست؟

در ثبت شرکت هدف رسیدن به سود اقتصادی و کسب سرمایه زیاد است به این صورت که هدف ثبت موسسه نامحدود زیاد است ولی میتوانید موسسه را برای هدف های غیر سود اوری و کسب و کار اقتصادی ثبت کنید. 

خرم کار بازدید : 89 سه شنبه 05 شهریور 1398 نظرات (0)

ثبت شرکت با مسئولیت محدود چگونه است؟

در ان دو یا چند نفربرای فعالیت تجاری و کسب درامد شرکت می کنند که شرکتی با مسئولیت محدود شکل می گیرد و میتوان چند نفر را بیرون از اعضای هیئت مدیره برای عنوان سهام دار مشخص کرد که نیاز به دریافت به گواهی سو پیشینه ندارد.

 

خرم کار بازدید : 43 سه شنبه 05 شهریور 1398 نظرات (0)

شرکت تضامنی چگونه است؟

در ثبت شرکت های تضامنی یکی از شریک ها را به عنوان ضامن می گذاریم که وقتی شرکت ورشکسته شد و با دارایی مربوط خود بدهی را پرداخت کند و می تواند از شریک های دیگر خسارت بگیرد.

خرم کار بازدید : 67 یکشنبه 03 شهریور 1398 نظرات (0)

به چه شرکتی تعاونی گفته می شود؟

دراین گونه شرکت ها چند نفر شخص حقوقی برای فعالیت در حوزه ی تولید و توزیع برای بهبود وضع اقتصادی و معیشتی اعضا با رعایت بخش تعاونی شرکت می کنند که باید از وزارت تعاون مجوز بگیرند.

خرم کار بازدید : 54 شنبه 02 شهریور 1398 نظرات (0)

ثبت شرکت سهامی خاص چگونه است؟

وقتی شما شرکتی را ثبت می کنید امتیازات زیادی را کسب میکنید که یکی ازاین امتیازات که برای شما بوجود می اید سرعت بخشیدن به هدف هایتان است که باعث رشد کسب و کارتان می شود.

 

خرم کار بازدید : 64 شنبه 02 شهریور 1398 نظرات (0)

ثبت شرکت سهامی عام

مدارکی که باید ارائه شود :

برای ثبت رساندن شرکت سهامی عام سه نفر سهام دار مورد نیاز است.مقداری از هزینه های شرکت برعهده ی سهام داران است و بقیه ی هزینه ها با به فروش رساندن اوراق و سهام به مردم است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 189
  • بازدید سال : 896
  • بازدید کلی : 4,910